søndag 18. oktober 2009

Hyttekort

Her er eit av korta som eg laga mens eg var i Grimstad på hytteferie:) Fy søren så kjekt det var å sitte der og kose meg med scrapping og familiekos, uten støy fra tv;)


Disse blomstene laga eg faktisk på sist hyttetur, så har dei bare blitt liggende. Så nå kom dei endelig til nytte:) Kjøpte ein ny Martha Steward punch på ein av våre mange shopping turer, som eg selvfølgelig måtte teste ut. Gorjuss jenta måtte få lov å kose seg i hjørna. Eg mala stempeltrykk mens mor og dama til onkel satt og strikka:)



Har vært litt stille fra meg i det siste, men dataen min har bestemt seg for å ikkje fungere:( Så nå sitte eg i pausen på jobb og skriv innlegg;) Godt ke me klare å ordne oss me;)
Ha ei flott uke!








5 kommentarer:

Pia sa...

super lækkert i farver og opsæt og sødt motiv

malakitten sa...

Weeee... Kjekt me oppdatering og ett nytt fint kort:)

Lena Katrine sa...

Åh, kjære vene! Noe så lekkert! Nydelig fargekombinasjon - lilla og grønt må prøves ;) Og så utrolig vakkert malt! Helt nydelig!

Og WOJ-kortet ditt nedenfor også - rålekkert!!!

Tusen takk for koselige kommentarer inne hos meg - det varmer ;)

Ha en flotters helg! Go'klem

Kort og Søm sa...

Wow...kjempe fint kort!! Fredrikke :o)

Giò sa...

Absolutely delicious!!!!

Hugs
Giò