mandag 24. august 2009

Sukkersøttutfordring #49

Oppgaven var å lage julekort i ein annen farge enn dei tradisjonelle rødt, grønt og blå. Rosa og brunt var jo eit sjølvsagt valg. Eg brukte Pepperkake klovner (?) fra Tilda. Eg klippa ut fleire deler og laga 3D effekt. Typiskt så glemte eg å ta bilde fra siden;) Heile kortet er spraya med "Old lace" fra Tattered Angels for å få litt jule shimmer;) Eg har stempla "Gledelig jul" på eit bånd under klovnen.
Bordene på det beige papiret er ein del av eit "god jul" stempel.


Takk for at du kikka innom. Legg igjen eit spor, så kommer eg på besøk;)


3 kommentarer:

Pia sa...

rigtig nydeligt julekort med mange fine detaljer

Wenche J. sa...

Så fint og forseggjort kort!

Aina sa...

Wow, dette var lekkert! Så mange flotte detaljer, og så nydelige farger :O)