tirsdag 23. desember 2008

God jul

Bedre seint enn aldri seie nå eg:) Her er adventskalenderen eg laga til min kjære. Siden advent er lilla valgte eg å lage den i dei fargetonene (Ikkje fordi eg har dilla på lilla....neida;) )
Dagene har eg stempla på med distress ink. Pynten på toppen er øredobber fra Søstrene Grene. Det er viktig å alltid være på utkikk etter nye gode kupp;) Har hatt dei ei god stund, men plutselig så passa dei perfekt.

Eg valgte å lage tre og tre skuffer med like handtak for å få litt spenning og variasjon.
Skuffene har og ulike innlegspapir. Det var eit tidkrevende prosjekt, men kjempekjekt:)


Ha ein riktig god jul! Og takk til alle som kommenterer:) Særlig du Anita, hihi;)

3 kommentarer:

roterommet sa...

Så fin kalender.Har ikke turt å prøve meg på en sånn jeg....

malakitten sa...

Ska sei:) Nå va eg litt seint ute med kommenteringå.
Like kanongodt den kalenderen. Kom aldri i gang me ein eg.
Semming kan jo bruka den kalenderen nå i etterkant og. An e jo altfor fin t å kastas.

Maya sa...

Såå nyydelig adventskalender!
Lekkert å bruke forskjellig "håndtak" :)
Klem fra Maya.